POD KŘÍDLY ANDĚLŮ

By ATELIEROF - 2:44


Bytosti nadpozemsky čisté, poslové dobra a naděje. Tak je vidím já. Mockrát v životě jsem si oddechla se slovy: "Teda, teď při mě stál". Věřím, že každý z nás má svého strážného anděla a ten můj mívá z té dřiny často až pomuchlaná křídla. :) Nad naším domovem bdí hned několik andílků. Fascinují mě a zřejmě nikdy jich nebudu mít dost. Každý z nich má svůj význam a své místo. Ať už se k nám dostal jakkoli. Bez andělů by to v mém životě nešlo a tak jsem se rozhodla,  věnovat jim také místo na svém blogu.  A ukázat Vám svou malou sbírku, která se neustále rozrůstá. 









Další andílci v mé sbírce jsou někdy spíš čertíci. Ale přináší do našeho domova lásku, smích a radost. Bez nich, by byl můj život prázdný a neúplný. A pokud se mi v životě něco opravdu povedlo, pak to byli právě oni.



Jak už jsem výš zmínila andělé  můžou být také lidé. Vzpomeňte, jistě jste i vy již vyslovili větu: " Ty jsi můj anděl" Většinou je jimi naše rodina, přátelé ale občas nám hodně pomůže i někdo, od koho to vůbec nečekáme. Takovým lidem, já říkám andělé bez křídel. Dokonce i my můžeme být anděli a  pomáhat. 

A proto bych chtěla zmínit nadaci Dobrý Anděl. Zaujala mě nejen krásným názvem, ale hlavně tím, že si ho plně zaslouží.  Pomáhá rodinám s dětmi, které se vlivem těžké nemoci dostali do finanční tísně. Myslím, že je to obdivuhodné, krásné a hlavně motivující. Pokud i vás tato nadace zajímá. Více se  můžete dozvědět  zde https://www.dobryandel.cz/





A to je o andělích ode mne vše. Také máte svého strážného anděla a nebo by jste se sami chtěli stát Dobrým Andělem? Těším se na vaše komentáře. Hezký den Renča

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů