SALÁT EXKLUSIVE

By ATELIEROF - 13:57

Tento recept jsem dostala teprve minulý 
týden. Dělala jsem hodně podobný, jen se vrstvil.
Ale tahle jeho zjednodušená verze mě moc nadchla.
A tak se o ni podělím ráda i s Vámi.. ;) 



Na salát budeme potřebovat:
1 pórek,
1/2 sklenice sterilizované kukuřice,
2 jablka,
2 vejce na tvrdo,
1/2 sterilizovaného celeru
150g šunky
1/2 plechovky ananasu
1 zakysaná smetana

Promíchat a nechat v lednici odležet do druhého dne. U nás tam nevydržel ani dvě hodiny. :)
A to jsem do něj ani nedala šunku, nahradila jsem ji nastrouhaným sýrem.
 Určitě vyzkoušejte. U nás ho zbožnuje i muž.
A nezapomeňte dát vědět, jak jste s ním doma uspěli..
Dobrou chuť Renča.. ;)



  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Dobrůtka! Vypadá moc dobře, klidně bych si ho dala na večeři. Mám takové saláty moc ráda.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář Káťo, salát je výborný, určitě ho zkuste.. ;)

      Vymazat
  2. Mňam! Já miluju když je v salátu sýr a přidané i jablko'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to máme takhle rádi.. směs vsech chutí vytvoří přímo labužnický zážitek.. ;)

      Vymazat