U NÁS NA KOPEČKU

By ATELIEROF - 14:45



Zdravím všechny mé milé čtenářky.. ;)
Doufám, že všechny stejně jako já, užíváte sluníčka plnými doušky. 
Já jsem přímo blažená, sluníčko mě dobíjí jak baterku a tak se mi z něj vůbec
nechce. Volný čas trávím různě. Na zahrádce, s rodinkou na kole, nebo v přírodě s naším pejskem.
 Hlavně že je to venku. A tak krom toho, že se mi doma práce kupí, jako
 například žehlení a jiné méně oblíbené domácí činnosti, tak ani na blog nemám mnoho času.
A tak pro ty, kteří sem pravidelně nakouknou, dnes vkládám alespoň pár fotek.
Jsou z ranních procházek s naším chlupatým štěstím.
Tyhle volná rána v jeho doprovodu mám moc ráda. Vyběhnout jen tak, v teplákách
 bez makeupu. Nemyslet na nic, jen vnímat jak je na tom našem kopci
 krásně a to za každého počasí...
No řekněte sami.. ;) 

























 Tak kdo jde zítra ráno s námi?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů