DOMOV

By ATELIEROF - 18:18

Když se řekne domov, první co mě napadne je příjemný pocit bezpečí, známého prostředí a stability. Nejdřív jím bylo místo, kde jsem se narodila. Jeho součástí byli rodiče, mladší bráška, babička s dědou a protože jsme bydleli na vesnici také pes Filip, slepice, kachny a králíci. Domov na venkově ve mě zanechal spousty krásných vzpomínek.. nejen z dětských let ale i z dospívání.. prožívala jsem tam první velká přátelství i svoji první lásku. Vždy se tam ráda vracím za rodinou i svými kamarády. Svým způsobem zůstane stále domovem. I když nyní jím je pro mě místo kde žiji společně s manželem a našimi princeznami, které jsou již také ve fázy dospívání. 
Bydlíme v malé vesničce v rodinném domečku společne s manželovými rodiči. Domov s námi sdílí dva pejsci Dino a Dyk, kočka Agáta, želva , křeček, užovka, agama, ježek bělobřichý.. dále slepice a dva čuníci.. Taková malá soukromá ZOO.. Svůj domov bych neměnila za nic na světě. Ráda ho zvelebuji a krášlím pro mé nejbližší. Je pro mě útočištěm, jistotou a spolu s lidmi co v něm žijí tím největším bohatstvím. Ale ted už dost povídání. Račte k nám nakouknout.. ;)


































  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů