JARO VE JMÉNU LÁSKY

By ATELIEROF - 13:55

Jaro i láska pro mě věčné a nikdy nevyčerpatelné téma.



S jarem vždy přichází ta znepokojující a zvláštní touha žít
a milovat. Je to doba, kdy se všechno probouzí a kvete. 
A právě tato doba mě nutí stále znovu a znovu psát o citech.
Na jaře jsem vždy zcela pohlcená emocemi. Moje srdce v té době 
popírá varovné signály mozku a běhá si někde v růžovém světě s 
jednorožcema, kde jsou všichni hodní a svět spravedlivej.
Sluníčko začíná hřát, vše kolem se zelená a halí do života a tak
s postupným odkládáním oblečení jako bych sundala i pomyslné brnění.
Více se směji, méně uhýbám pohledem. V lidech hledám jen to dobré.
Věřím slibům,  v sílu lásky i sílu pravdy. 
A tak se občas stane, že se ocitnu v nepříjemné situaci, která mě přivede na rozcestí 
a já najednou nevím kudy dál, co dál a jestli vůbec pokračovat.
Můžu se v tom buď plácat a nebo věřit na zázrak. 
 Vždy raději věřím a doufám. Je to jednodušší. 
Jen tak mě vítr neodnese, první překážka nezastaví a déšť mi nesmyje úsměv.
Bez svého brnění ukazuji své slzy i smích světu beze studu. Nebojím se milovat dříve, 
než je na to ten druhý připraven.  Žiji v lidech, kvůli kterým mé srdce bije dnem i nocí.
Když vcházím do místnosti, jdu s hlavou vztyčenou, protože vím, že mám na světě své místo.
Nebojím se ve vztahu spěchat nebo otálet kvůli svým pravidlům a očekáváním. 
Neskrývám svá přání a úmysly.Otevírám se citům. Vždyť proč jinak bychom žili?
Jsem tu abych milovala a budu milovat.
V momentě kdy láska začne bolet, oblékám brnění.
S ním už nebudu oběť okolností. Cítím, kdy se všechno mění a odcházím se 
stejnou důstojností s jakou jsem přišla. Stanovuji si vlastní meze.
Vím dobře, že NE je projevem lásky k sobě a všechno co překročí NE je nedůstojné.
Nedržím svou svobodu na uzdě, abych ji po pár skleničkách vypustila.
Dnes už ne i přes to, že mé srdce je otevřené dokořán.
Až se i vy zase někdy budete dívat na záda někomu, na kom vám záleží, a budete sledovat
jak odchází z Vašeho života, nelpěte tak urputně na tom, aby zůstal. nechte ho jít.
Kdo nechce, toho nedonutíte. A Vám stejně bude dřív nebo později nakonec líp i bez něj.
Každý to tak nějak vnitřně ví, ale je potřeba si to připomínat. 
Stejně jako je potřeba snít a věřit.
Na lásku, na mořské víly, prince a na všechny pohádkové zázraky.. ;)
Ale teď je jaro. Všechno je růžové a krásné. Takže brnění dolů a hurá vzhůru k vzdušným 
zámkům přímo do oblak. Už se nemohu dočkat. 
K zbláznění totiž miluji ten výhled.. <3













  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů