VSTÁVEJ SEMÍNKO HOLALA

By ATELIEROF - 7:23

Zdravý životní styl se stal jakýmsi fenoménem dnešní doby. 
Slyšíme o něm v médiích, čteme na internetu i v našich oblíbených časopisech. 
Jakoby se celý svět rozhodl žít zdravě. No a vlastně proč ne, že?




Mám doma dvě dospívající dcery a jsem moc ráda, že místo cigaret a alkoholu
holdují  smoothie, chia semínkům a zkrátka všemu co se dnes označuje jako
 BIO nebo prostě jen "zdravé". 
Že si mezi mobilem a počítačem najdou každý den čas na cvičení, na přírodu, smích
 a na obyčejné všední radosti.
Asi jsem nechtěla být pozadu. Jsem jejich máma, měla bych jim jít příkladem. A tak jsem začala
pro mě tím nejtěžším. A světe div se, já to dokázala! Už to je čtyři měsíce co nekouřím.
Postupně hodlám změnit další špatné návyky, a najít si cestu k čistě přírodním produktům
a co možná nejvíc si jich udělat doma a bez chemie.
Ke klíčení mě přivedla moje kamarádka. A tak jsem objednala klíčící misku..
Když přišla, byla jsem nadšená. Nejen, že předčila svým vzhledem mé očekávání, ale ještě s ní 
přišlo krásné keramické struhadlo jako dárek. Miska vytváří v  naší domácnosti moc
 hezký doplněk. Navíc se díky ní budeme moc kochat zelení i v zimě.
A proč jsem se rozhodla klíčit?
Klíčky jsou totiž bohatým zdrojem vitamínů, enzymů a dalších užitečných látek.
Poprvé jsem klíčila mungo. Jsou to malé olivově zelené fazolky. Někdy jsou označovány
jako malé zelené boby. Hrst fazolek jsem propláchla pod studenou vodou a na pár hodin
namočila (5 a více, můžete klidně i do rána). Poté je na klíčící misce
dvakrát denně zalévala. Třetí den jsme si na nich již pochutnávali.
Chuť nás moc mile překvapila. Chutnají jak čerstvý hrášek. Takže dobrota..
Teď se chystáme na řeřichu.. ;)
Pokud Vás zaujala keramika, najdete ji zde:http://www.fler.cz/mskeramika
Vřele doporučuji mám z této dílničky už pár kousků.. ;)

A protože jsem začátečník samozřejmě ráda uvítám Vaše rady. Pokud máte
 s klíčením již zkušenosti, 
napište mi je prosím do komentářů. Ráda si o tom přečtu..
Díky Renča ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů