HERMELÍNOVÁ POMAZÁNKA

By ATELIEROF - 13:00


Krásný večer ženy..  ;)
Recept na tuhle výbornou domácí pomazánku jsem dostala od své švagrové. 
Příprava je velice rychlá,  jednoduchá a její chuť delikatesní.
Nadchne jistě i ty největší labužníky..  Můj manžel si ji natolik oblíbil, že ji dělám ze dvou hermelínů.
 


Budeme potřebovat: 
1 hermelín
1/2 menší cibule
kousek vysočiny
trocha majonézy

Hermelín nahrubo nastrouháme, přidáme na jemno pokrájenou cibulku a vysočinu.
 Podle chuti majonézu a pokud budete chtít pepř a sůl. Já nepřidávám..
Nejlépe chutná s čerstvým pečivem..

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Hermelín jsem dřív milovala, pak mi přestal chutnat ten ze Sedlčan, takže kupuju raději Brie nebo něco podobného. Pomazánka bude mňamka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že Vám bude chutnat jako nám.. ;) Děkuji za milý komentář.. ;)

      Vymazat