RYCHLÝ ŠVESTKOVÝ KOLÁČ NA PLECH

By ATELIEROF - 12:23


Zdravím dámy..
Švestková sezóna je v plném proudu. Nevím jak u Vás, ale u nás je jich požehnaně.
Já už byla s košíkem minimálně třikrát.. Nejdříve na koláč, podruhé na slíváky, 
dále na povidla a tím letos zdaleka ještě nekončím.
Švestky totiž u nás patří mezi velmi oblíbené ovoce.
Slíváky už mnohé z Vás zkoušeli a já mám pro Vás další z mých oblíbených receptů.. 













Budeme potřebovat:
1 velký bílý jogurt
1 hrnek cukru
2 vejce
3/4 hrnku oleje
1 prášek do pečiva
2 hrnky špaldové mouky
1 vanilkový cukr
švestky 
a mouku a cukr na drobenku.

Nejdříve si připravíme drobenku. Já míchám pol. mouku se špaldovou a moučkový
cukr s cukrem třtinovým. Místo másla požívám slunečnicový nebo kokosový olej. 
Ale klidně ji udělejte klasicky. I tak bude koláč výborný. ;)
Vejce ušleháme s cukrem a postupně přidáme ostatní přísady. Těsto nalijeme na vymazaný
a vysypaný plech. Poklademe ovocem a posypeme připravenou drobenkou.
Upečeme a pak už jen podáváme s kávou..
Věřím, že Vás  rychlost jeho přípravy i lehkost a výborná chuť 
nadchne. Budu ráda, když mi o tom napíšete do komentářů..
Mějte se a smějte se.. Renča


  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Mňáám. Já mám nejradši kombinaci švestek a máku. :)

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím nemohu jinak než souhlasit.. ☺ 😁 švestky a mák tvoří jedinečnou kombinaci, kterou přímo zbožňuji.. Děkuji za komentář.. 😉

      Vymazat
  2. Ten vypadá nádherně! Hned bych si kousek dala.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat