KDYŽ MÁ ROZUM NÁHRADNÍ VOLNO

By ATELIEROF - 2:30




Každý z nás někdy zažil situaci v níž se choval jako úplný hlupák. Já samozřejmě také..



Je to pár let zpět a přesto si pamatuji vše co jsem tenkrát řekla. Slovo od slova. Příval vzteku, který se ze mě dostával lavinou těch nesmyslných obvinění i mě samotnou děsil. Jako bych slyšela někoho cizího, tohle přeci nejsem já. Běželo mi v tu chvíli hlavou, ale zastavit to už nešlo. Cítila jsem se ublížená a kopala kolem sebe jak umíněné děcko. Když jsem si uvědomila jak se chovám, bylo již příliš pozdě něco měnit. A tak i když původně bez viny jsem potupně sklopila uši, vzala na sebe všechnu vinu světa a styděla se ještě donedávna.
Přála jsem si vrátit čas. Jen o malou chvilku, abych mohla vše udělat jinak, něco tenkrát zamlčet a naopak něco umět říct lépe. Stokrát jsme si tu situaci představovala, snad tisíckrát si ji přehrála v hlavě. Dokonce o ní i snila. Milion scénářů se šťastným koncem. Celá já.. :)
Měla jsem štěstí. Možná jsem si to opravdu moc přála nejen kvůli mě samotné, ale i kvůli dotyčné osobě, na které mi tenkrát hodně záleželo. Čas se mi vrátit nepodařilo. Čarovat neumím, ale tu šanci jsem nějakou zásluhou dostala. A jsem za ni strašně moc vděčná. Poslední dílek mozaiky konečně po těch letech zapadl na své místo. Teď mám pocit obrovského vítězství. Konečně zmizel ten strašák z mého šuplíku a já budu moct projít s hlavou vztyčenou, až se příště budeme míjet a nikdy už nebudu muset koukat do země. To je ta nejkrásnější a nejlepší odměna ze všech. 
Cítím se tak nějak lehčí a šťastnější. Poučená a napravená.. no to asi ne..Teda poučená jo, ale napravená?  Tomu se teď opravdu a nahlas směji. Já jsem asi nenapravitelná. Věčný snílek, který věří na zázraky, na štěstí a opravdovou lásku. Dokud budu žít, nepřestanu hledat barvy v šedi a dobro v lidech. Nikdy nepřestanu lítat někde tam nahoře mezi obláčky, kde je vše růžové a svět spravedlivej. Zkrátka miluji šťastné konce, a kdo by taky ne, že? Je fajn, když je vše tak jak má být.  Před námi je léto. Pro mě to nejkrásnější roční období. Čas na dělání všeho co mám ráda, čas na tančení v dešti, na chvíle u vody, na nedočtenou knížku. Čas na lásku a přátele. Čas na to být šťastný, obyčejně, prostě jen tak.

Všem mým čtenářům přeji krásné léto, užijte si ho všichni ve zdraví, bavte se, smějte se a odpočívejte! A pokud se rozhodnete pracovat, dělejte to opatrně a s rozmyslem. Re.<3





  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů