PROTOŽE PROTO

By ATELIEROF - 13:15

Také znáte ten pocit, kdy je Vám hezky, tak obyčejně hezky, že být
to jen o trochu lepší, už se to nedá vydržet? ;)


Nemůže to změnit nic jako je šílený den v práci, namrzající déšť, dokonce ani
noční služba na Štědrý den, která se na Vás škodolibě usmívá z rozpisu služeb na příští měsíc.
Je to stav absolutního štěstí. I když jsem optimista a štěstí nacházím
obvykle v maličkostech jako je dobrá kniha, čerstvá zelenina, teplá postel,
nebo dotek toho kdo nás má rád, tak tenhle stav naprosté beztíže, 
jak ho s oblibou nazývám mě vždy překvapí. Mile samozřejmě.
A tak si jedu po namrzlé silnici jako šnek, volume na rádiu doprava a ve tváři mám
stupidní spokojený úsměv. Pobroukávám si melodii spolu s rádiem.
K mému štěstí to nikdo nemůže slyšet. Těším se, až doma otevřu tu dobrou knížku a také 
láhev vína. Vidina příjemného večera mi přivodí ještě stupidnější výraz.
Ale mě je to úplně fuk. Stejně jako všechno ostatní. Vnímám jen ten pocit beztíže
a naplno si ho užívám.  Život je krásný sám o sobě. Proč přemýšlet nad jeho smyslem?
 Žijme a radujme se.. ;)




  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů