TIRAMISU Z MASCARPONE

By ATELIEROF - 9:31




Budeme potřebovat..
2 vejce
1- 2 balení cukrářských piškotů
instantní kávu
2 lžíce třtinového cukru
2 lžíce kakaa
2 lžíce rumu






Postup je jednoduchý jako u mých ostatních oblíbených receptů..
Nejprve jsem oddělila žloutky od bílků.. ke žloutkům jsem přidala cukr, zamíchala a
 nechala chvilku rozpustit. Mezitím jsem bílky vyšlehala do tuhého
sněhu. Dále jsem k žloutkům přidala mascarpone a míchala (nešlehala) tak dlouho,
dokud se to nespojilo. Nakonec jsem pomalu vmíchala sníh z bílků.
Do malého pekáčku jsem vrstvila piškoty, které jsem máčela v uvařené kávě s rumem.
Nalila jsem ji do hlubokého talíře, aby se mi piškoty pěkně namočili po celé délce. 
Pak potřela krémem a vrstvy ještě jednou zopakovala.
Tiramisu by se mělo minimálně na dvě hod. do lednice. U nás tam tak 
dlouho nevydrželo a zmizelo ještě týž den.. ;)

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů